Cercar en aquest blog

dilluns, 11 d’abril del 2016

ROSA MARIA MIRET


La meva besàvia va néixer el 1914 a un poble de Tarragona, Salomó, actualment té 102 anys.
Fins els 11 anys va estar tancada a casa seva perquè el seu pare era un pagès molt sobre protector i es pensava que si sortira li passaria alguna cosa. Quan tenia 11 anys la seva mare va convença al seu pare perquè anés treballar al camp.
Va estar treballen fins als 20 anys al camp. Va decidir anar a Barcelona perquè volia treballar en una gran ciutat. Alla va conèixer al meu besavi. Es va casar amb 21 anys.
De moment que el meu besavi treballava la meva besàvia estava a casa. Quan tenia 25 anys va tindre la meva avia i 2 anys desprès va tindre una altre nena.
El 1954 el meu besavi va tindre un accident i va morir amb 40 anys.
La meva besàvia va tindrà que treballar de moltes coses per poder viure.
Les meves avies van poder anar a l'escola.
La meva avia va tindre un accident de autobús. No es va morir però va estar 2 anys en coma.
La meva besàvia es va quedar amb la germana de la meva avia.
Actualment viu a Barcelona amb la germana de la meva avia. Tots els de la família siguin nets fills... li diuen iaia Maria.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada